فاطمه و ملیکا

بدون عنوان

1391/12/13 16:52
نویسنده : جهاندار
627 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         به نام خدا

                                       اين وبلاگ را تقديم مي کنم به پدر ومادرم

                                      خواهرم و تمام دوستانم در مدرسه  از جمله

                                      خانم ها فاطمه عبدالمجيد زهرا مشتاقي

                                     سارا سادات رقم خوان و در آخر خانم

                                    زهرا کاملان 

 

موضوع : گزارش مدرسه

سلام اسم من فاطمه است ونام مستعارم فاطيما است است. من در 8 فروردين سال 1382 روز

پنجشنبه ساعت هشت ونيم در بيمارستان خاتم النبيا در شهر تهران به دنيا آمدم. در 26 تير سال 1389 يعني وقتي من تقريبا 8 سالم بود خواهرم به دنيا آمد و من اسمش را مليکا گذاشتم.

من الان کلاس چهارم هستم و در دبستان رفاه درس مي خوانمنام معلم کلاس اولم خانم صاحبي بود نام معلم کلاس دومم خانم جعفري بودمعلم کليس سومم خانم جلالي و معلم کلاس چهارمم خانم اسم خواني

شنبه: امروز من دير به مدرسه آمدم و اسمم نوشته شد و فکر کنم از نمره انظباتمم کم شد.آخر سرهم سرهمين موضوع آخر صف وايستادم.

بعدش ناخن هامان را ديدند و بعدش هم رفتيم سرکلاس زنگ اول رياضي داشتيم وخانممان آسان ترين درس يعني بخش پذيري را داد.زنگ دوم هم به جاي اين که قرآن داشته باشيم رياضي داشتيم زنگ سوم قرآن داشتيم خدا را شکر خوب قرآنم را خواندم زنگ چهارم علوم داشتيم و بعد از پرسيدن درس رفتيم ازمايشگاه و فيلم ديديم زنگ بعد فارسي داشتيم وبعدش رفتيم ناهار خورد ساعت1و ربع رفتيم نمازخانه و نماز خوانديم زنگ آخر هم هديه داشتيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)